top of page

Create Your First Project

Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started

Dr. Tompa Norbert

Helyszín

Budapest

Dátum

2024 nyár

Ügyfél

Orvos

Projekt típusa

Branding,
Arculattervezés,
Kommunikációs Stratégia,
Webdesign

Szülész - nőgyógyász orvosnak készítettünk professzionális weboldalt, amit megelőzött egy brand stratégia és arculattervezés. Finomhangoltuk az ügyfélélményt, az "értékesítési" csatornákat, valamint ahol csak lehetett, automatizáltuk a lead generation és nurture folyamatokat. Email levelezését is professzionálisra és páciensek részére kellően informatívra terveztük.
_________________________________________________
Részletek

Egy orvosnak nem kell tudnia meghatározni, hogy miben különbözik ő a többiektől, és hogyan lehet ezt kommunikálni, ez a mi feladatunk, és legtöbbször pontosan látjuk.
Sok időt töltöttünk azzal, hogy megértsük Norbit emberileg, és beleássuk magunkat a hivatásába is az ő szemüvegén, valamint a páciensein keresztül. Utánanéztünk a róla írt visszajelzéseknek, megkérdeztük sok páciensét, hogy mit mondana el róla, és ezt összevetettük azzal, amilyen képet mi alkottunk róla önállóan, illetve amit ő mondott el magáról.

Az eredmény az lett, hogy igyekeztünk kiemelni őt a kórházias, műtétes, nehéz érzelmeket tápláló, erős kék és zöld színekből, és átvinni abba az érzetbe (pasztell), ahol megnyugvást, harmóniát, kiegyensúlyozottságot, bizalmat és biztonságot érez a látogató, mert benne pont az a különleges, hogy empatikus készsége és türelmes informálása olyan nyugodt környezetet teremt meg a pácienseinek, amivel megelőzhető a stressz, az aggodalom, a bizonytalanság - ami az ő fő érdeklődési területei, a várandósság, szülészet és gyermeknőgyógyászat esetében elég különleges szempont.

bottom of page