
Hi
I am Zsuzsanna Zóni, the founder and leader of Sanaa.
I am a woman and a mother, I know exactly what is important to a woman in gynecological and obstetrical issues.
One of the most important things in the marketing professionis to knowyour target audience very well. The only person who can communicate with your target audience is someone who understands their questions and problems. Sanaa became the marketing specialist for gynecologists because there is no client I can work with more authentically than one who speaks to me.
Sanaa and You
“Sanaa” comes from the Latin word for “health.” I created the brand specifically for obstetrician-gynecologists to provide relevant support in communicating their uniqueness and effectively planning their valuable time.
I believe thatmany doctors build their careers and livelihoods with an important sense of mission , they love to develop, strive to innovate and improve things, and they appreciate it when others recognize this. Since public services often do not provide sufficient marketing support, doctors have a hard time highlighting their professional knowledge and reaching potential patients. Therefore,the few doctors whose online presence and customer service are professional can receive privileged recognition from both patients and colleagues.
My story
My mission is to show people that medicine is undergoing not only professional but also human-centered positive transformations, and through this, I strive to witness more conversations filled with satisfaction and gratitude.
I have been working in web design, branding, and customer experience design for 10 years. My main areas of interest are behavioral science and neuromarketing.
Felsőfokú tanulmányaimat a Metropolitan Egyetemen kezdtem meg 19 évesen kommunikáció és marketing szakon. Amennyire tetszett a marketing, annyira elrettentett a felismerés, hogy mennyire megvezetik az embereket a marketing szakemberek olyan célok teljesítéséért, amik személyes véleményem szerint nem sokat tesznek hozzá egy jobb világhoz. Hátat is fordítottam a marketingnek, de valahogy mindig újra és újra megtalált. Ma hiszek benne, hogy a jó marketing nem hazugság, hanem az igazság jól elmondva, és személyes küldetésem, hogy olyan, értékes embereket támogasson a szakma, akik hozzájárulnak direkt vagy indirekt módon egy egészségesebb és szeretettel telibb társadalom megformálásához.
Gyakorlatias ember vagyok, hiszek benne, hogy ma sokszor túlkomplikálunk, túlingerlünk, túlgondolunk, pedig nem az emberi agy működése változott az elmúlt időben, hanem a környezetünk és az eszköztárunk. Legfőbb érdeklődési köröm a Behavioural Science, azaz viselkedéstudomány, ami az emberi döntéshozatal és magatartás tudományos vizsgálatával foglalkozik, ötvözve a pszichológia, a közgazdaságtan, a szociológia és más társadalomtudományok módszereit és felismeréseit, és ami számos kulcsfontosságú felismerést hozott az emberi döntéshozatallal és viselkedéssel kapcsolatban.
Nagy hatással volt a gondolkodásmódom kialakulására Stephen Hawking, Simon Sinek, Steve Jobs és Elon Musk. Leginkább abban hasonlítunk, hogy legtöbbször másként látom a dolgokat, mint mások. Megkérdőjelezek kijelentéseket, hiszem, hogy attól, hogy valami úgy van, nem biztos, hogy jól van.
2018ban, Ausztráliából hazaköltözve egy kicsike webshop vállalkozást kezdtem építgetni. Akkoriban a Facebook hirdetéskezeléshez lehetett egy személyes Facebook Mentor segítségét igénybe venni. Nekem ő Tamás volt. Tamás kint ült Dublinban, a Facebook központjában. Sokat beszélgettünk a marketing szakmáról. Mikor megkérdeztem, hogy miért nem Magyarországon dolgozik, azt mondta, hogy az itthoni mindset, szakmai felkészültség és hozzáállás nem volt szimpatikus számára, mert ezt a szakmát nem lehet könyvből tanulni, ezt érezni kell. Értened kell, hogy a marketing alapvetően pszichológia. Két ember közötti beszélgetés. Tudnod kell, hogy mikor, milyen döntést hoz az emberi agy. Ki merem jelenteni, hogy tőle "tanultam" a legtöbbet kommunikációból, és nagyon büszke vagyok arra, hogy Tamás elismerte a differenciált véleményemet azokban a pontokban, amiket én másképp gondoltam akkor, mint a szakma. Ez a mai napig így van. Ha valamit eltervezek megcsinálni saját ötletből, vagy külföldi példára (USA, Ausztrália), legtöbbször kis idő múlva divattá válik itthon is. Mondok pár példát, ahol másképpen gondolkozom, mint mások:
-
tanított értékesítési szabály, hogy mindig a célközönségről beszélj, ne magadról. Szerintem viszont magadról beszélj.
Én úgy gondolom, hogy azt válaszd célközönségnek, amilyen te is vagy, mert akkor fogsz tudni hozzájuk szólni. Szerintem inkább példaképet lásson benned a célközönséged, mint eladót. Orvosként ezt úgy tudod kommunikálni, ha olyat emelsz ki, hogy "fontos számomra, hogy a pácienseim biztonságban érezzék magukat nálam" vagy "nem tudtam azzal azonosulni a rendelőben, hogy az asszisztensek nem tettek meg mindent a páciens kényelméért a várakozási idő alatt" Ilyenkor magadról beszélsz, storytellinget használsz, mégis, a célközönség úgy érzi, hogy pontosan neki címzed, mert neki ez ugyanannyira fontos
-
a szakma azt tanítja nekem, hogy egészségügyi marketingben használjak prevenció jellegű tartalmakat.
Ezek szakmai szemmel megírt cikkek, amiket megosztanak Facebookon, hírlevélben. Például "a HPV szerepe a méhnyakrák kialakulásában". Én ezzel nem értek egyet, hiszen ha engem nem érint, akkor nem is érdekel, ha pedig érint, akkor már nem a prevencióval foglalkozom, hanem a megoldással. Ez maximum akkor szólhatna hozzám, ha orvostanhallgató lennék és szakmai dolgokról szeretnék tanulni valakitől, aki már a gyakorlatban dolgozik. Itt is látszik, mennyire fontos a célközönség ismerete.
-
a design fontos, de nem tudja felülmúlni a contentet.
Sokszor látom, hogy egy rendelő Facebook posztjainál figyelnek rá, hogy tökéletesen designolt képeket használjanak, stock fotóval és az arculattal megegyező, szép grafikai elemekkel. Ez így szabályos is, azonban ezek a tartalmak távolságtartóvá teszik azt a felületet, aminek a személyes kapcsolódása a cél. Pont a személyes kapcsolódás miatt, a professzionálisan megírt orvosi szövegek sem fognak érdeklődést kelteni az olvasókban. Bármilyen furcsa is, de egészségügyben a kommunikációt "le kell fokozni" a bárki által érthető szintre.
Ha az olvasottak alapján úgy gondolod, mi lennénk a megfelelő marketing szakemberek számotokra, akkor beszéljünk rólatok egy finom kávé mellett.
Our team
We believe that everyone should focus on what they are already good at and develop that area. That's why we don't expect anyone to be an expert in everything. Project managers are tasked with thinking holistically, while others are given free rein within their own areas of expertise.




